When the rain is blowing in your face
And the whole world is on your case
I could offer you a warm embrace
To make you feel my love

When the evening shadows and the stars appear
And there is no one there to dry your tears
I could hold you for a million years
To make you feel my love

I know you haven\'t made your mind up yet
But I would never do you wrong
I\'ve known it from the moment that we met
No doubt in my mind where you belong

I\'d go hungry, I\'d go black and blue
I\'d go crawling down the avenue
There\'s nothing that I wouldn\'t do
To make you feel my love

The storms are raging on the rollin\' sea
And on the highway of regret
The winds of change are blowing wild and free
You ain\'t seen nothing like me yet

I could make you happy, make your dreams come true
Nothing that I wouldn\'t do
Go to the ends of the earth for you
To make you feel my love
 

使你感覺我的愛

當雨正對著臉正在吹的時候

而且在你的情形上的整個世界是

我可以提供你一次溫暖的擁抱

使你感覺我的愛



當晚上影像和星出現

而且在那裡沒有一弄乾你的淚滴

我可以捉住你百萬年

使你感覺我的愛


我知道你沒有向上仍然作你的心

但是我將會無法錯誤做你

我已經從我們遇見的片刻知道它

無疑地在我的心中你屬於的地方


我將會變饑餓,我將會變黑色的和藍色

我將會去爬行下來大街

沒有東西我將不做

使你感覺我的愛



暴風雨在 rollin 上是狂暴的’海洋

而且在遺憾的公路

改變的風是吹荒野而且自由的

你仍然沒有像見到者被我



我可以使你快樂,使你的夢來真實

我將不做的沒事

為目的地球為你去

使你感覺我的愛

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 菁采主持 的頭像
    菁采主持

    菁采主持.尾牙.婚禮.展場.慶典.發表.創意活動企劃

    菁采主持 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()