Another day
又過了一天
Without your smile
沒有你的笑容
Another day just passes by
又一天就這麼過去了
But now I know
不過現在我知道
How much it means
有多麼重要
For you to stay
要你留在身邊
Right here with me
在我身邊
The time we spent apart will make our love grow stronger
我們分開的時間會讓我們的愛情更堅定
But it hurt so bad I can't take it any longer
但是是那麼難受,我無法再忍受
I wanna grow old with you
我想和你一起到老(變老)
I wanna die lying in your arm
我想在你懷抱中死去
I wanna grow old with you
我想和你一起變老
I wanna be looking in your eyes
想要凝望著你的眼
I wanna be there for you
想要為你存在
Sharing everything you do
跟你分享你的一切
I wanna grow old with you
想和你一起變老
A thousand miles between us now
我們之間有上千公里
It causes me to wonder how
讓我不禁想知道
Our love tonight remains so strong
我們今晚的愛是如何這麼的強烈
It makes our risk right all along
讓我們以往冒的險都顯值得
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 菁采主持 的頭像
    菁采主持

    菁采主持.尾牙.婚禮.展場.慶典.發表.創意活動企劃

    菁采主持 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()